Raportowanie
Analizy stanu bieżącego, jego zmiany i prognozy przedstawiane są w postaci odpowiednich zestawień, których część przewidziana jest przepisami o rachunkowości, wymogami podatkowymi lub MSR. Pozostałe stanowią ich rozwinięcie lub też są niezbędnym instrumentem służącym potrzebom Controllingu w zakresie sterowania i symulacji kosztów przedsiębiorstwa. Standardowe zestawienia w systemie to np. stan środków trwałych na dzień, zmiany stanu środków trwałych, księga inwentarzowa z uwzględnieniem części składowych, plany amortyzacji na dowolny dzień, zestawienia z dokumentów, zestawienia środków trwałych zlikwidowanych itd. Również tutaj istnieje możliwość tworzenia zestawień według indywidualnych potrzeb.
System umożliwia wykonanie szeregu zestawień opartych na dodatkowych ewidencjach składników majątku trwałego. Także w tym miejscu oprócz standardowych zestawień z kartoteki składników, planów amortyzacji itp. można również tworzyć zestawienia według dowolnych kryteriów. Będą to zestawienia np. z uwzględnieniem podtypów dokumentów, waluty obcej, powiązań składników czy rodzajów klasyfikacji. Równie istotne zestawienia to zestawienia porównawcze, które odzwierciedlają różnice dla danych składników majątku trwałego w różnych ewidencjach. Mogą one wynikać z wybranych metod i stawek amortyzacji, walut czy odrębnych przepisów określających sposoby ewidencji składników. Prezentowane na formularzach dane mogą być eksportowane bezpośrednio do programu Excel i tam dalej wykorzystywane.