ServiceDesk Plus MSP

 
 ManageEngine ServiceDesk Plus jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem helpdesk oraz zarządzania zasobami zgodnym z biblioteką ITIL. W jednym pakiecie zintegrowane są takie moduły, jak zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. Oprogramowanie dostępne w wersji polskiej.

Najważniejszą różnicą pomiędzy ServiceDesk Plus a ServiceDesk Plus MSP jest możliwość obsługi wielu kont klientów.

Główne różnice w wersji dla pojedynczego klienta to:

  • Zarządzanie wszystkimi kontami klientów i usług w jednym centralnym repozytorium
  • Konfiguracja adresu e-mail dla każdego konta, konwersjae-maili na zgłoszenia
  • Specyficzne adresy www logowania do aplikacji dla każdego konta
  • Reguły biznesowe dla każdego konta
  • Umowy dotyczące poziomu usług i czasów realizacji zgłoszeń
  • Ograniczanie dostępu do bazy wiedzy dka każdego konta - różne wpisy w bazie wiedzy dla różnych klientów
  • Skanowanie i identyfikacja zasobów klientów z odpowiednimi uprawnieniami dla każdego klienta osobno

Funkcjonalność

·         Od projektu do codziennego wsparcia IT

W ServiceDesk Plus możesz połączyć działania projektowe z utrzymaniem infrastruktury IT. W jednym miejscu otrzymujesz pełny obraz zaangażowania zasobów i ludzi, szczegółowe informacje, nad czym aktualnie pracujecie, ile to kosztuje, gdzie są przydzielone zasoby. No i oczywiście możesz zarządzać incydentami, problemami i zmianami w IT.

·         Wiedza o wszystkich zasobach IT w jednym miejscu

Wykorzystując bazę CMDB oraz funkcję skanowania środowiska masz pełną informację o twoich zasobach IT, wiesz ile i jakie systemy posiadasz, jakie oprogramowanie jest tam zainstalowane, czy jest zgodne z ilością zakupionych licencji. Nie ruszając się z miejsca możesz połączyć się zdalnie z wybranym komputerem. Dodatkowo baza CMDB umożliwia Ci zbudowanie relacji między elementami infrastruktury IT - a to pozwala jasno określać wpływ przeprowadzanych zmian oraz szybciej znajdować przyczyny incydentów.

·         Zrób to sam, czyli portal samoobsługowy (...i więcej czasu dla IT)

W ServiceDesk Plus dostępny jest portal samoobsługowy, gdzie użytkownicy mogą rejestrować zgłoszenia oraz zamawiać różne usługi i zasoby z IT. Zbuduj katalog usług precyzyjnie określający, co użytkownicy mogą zamówić - jak menu w restauracji! Przykład: zamówienie nowego komputera, telefonu czy instalacja oprogramowania.

·         Zarządzanie zespołem zgodnie z oczekiwaniami biznesu

Jako menedżer IT potrzebujesz planować, organizować, przewodzić i kontrolować pracę twojego zespołu.

·         Ponad 150 zadowolonych klientów w Polsce

ServiceDesk Plus to sprawdzony system. W Polsce wdrożony w ponad 150 organizacjach różnej wielkości - od 5 do 300 techników. Ale ServiceDesk Plus to nie tylko system - to także wiedza i doświadczenie w budowaniu organizacji wsparcia, jaką daje nasze doświadczenie i pasja. Szkolenia, wdrożenia, cykliczne webinaria i darmowe akademie zarządzania servicedesk. Czy jesteś początkującym menedżerem Servicedesk czy wymagającym graczem ITSM nasi specjaliści pomogą Ci zrealizować twoje wyzwania.

·         ServiceDesk Plus to tylko początek

Zaczynając od ServiceDesk Plus możesz go dalej rozbudowywać w zintegrowany system zarządzania środowiskiem IT użytkowników. System integruje się z innymi narzędziami rodziny ManageEngine umożliwiając z jednego rozwiązania instalować oprogramowanie, zarządzać konfiguracją komputerów, zakładać i odblokowywać konta w AD, zarządzać hasłami, wykonywać zdalne skrypty lub monitorować pracę serwerów i sieci. Możliwości ServiceDesk Plus rosną wraz z Twoimi wymaganiami.

Korzyści

·         Dla zarządzających

Wprowadź zarządzanie usługami IT w jednym, łatwym w implementacji pakiecie, który w rozsądnej cenie pomoże uprościć procesy zarządzania IT i poprawić jakość wsparcia użytkowników.

·         Dla użytkowników

Udostępnij intuicyjny, samoobsługowy portal, który pomoże użytkownikom znaleźć odpowiedzi na najczęstsze pytania. Odciąż swój personel aby mógł skupić się na nowych inicjatywach.

·         Dla serwisantów

Pozwól pracownikom rozwiązywać problemy szybciej. Wszystkie wymagane informacje - historii zgłoszenia, rozmowy z użytkownikiem, zarządzania zasobami czy szczegóły oprogramowania dostępne są za jednym kliknięciem.