SupportCenter Plus

ManageEngine SupportCenter Plus jest opartą na przeglądarce internetowej aplikacją wspomagającą obsługę klienta. Oferuje Rejestrację Zgłoszeń, Zarządzanie Kontami i Kontaktami, Zarządzanie umowami SLA oraz Bazę Wiedzy, a wszystko w bardzo przystępnej cenie. Oprogramowanie to wspomaga śledzenie i rozwiązywanie problemów występujących u klientów, podnosząc poziom zadowolenia i jakość serwisu firmy. Oprogramowanie dostępne w wersji polskiej.

Funkcjonalność

·         Portal Pomocy

Witryna Portalu Pomocy pozwala w znacznym stopniu zredukować ilość telefonów klientów kierowanych do działu wsparcia. Klient ma możliwość samodzielnego przeszukiwania bazy wiedzy, dodawania nowych lub sprawdzania statusów wcześniej wprowadzonych zgłoszeń.

·         Baza Wiedzy

Oparta na przeglądarce internetowej baza wiedzy ułatwia pracownikom działu wsparcia szybsze rozwiązywanie problemów. Zaawansowany system przeszukiwania danych umożliwia szybsze dotarcie do właściwych rozwiązań. Przy jej pomocy klienci często już podczas pierwszej rozmowy otrzymują odpowiedź na zgłaszane problemy, co podnosi ich poziom satysfakcji.

·         Zarządzanie kontem i kontaktem

Moduł ten pozwala rejestrować i zarządzać wszystkimi kontami i kontaktami klientów firmy, wpływa to korzystnie na poziom ich zadowolenia.

·         Śledzenie sprawy

Łatwy w obsłudze help desk pomagający firmie automatyzować proces obsługi zgłoszeń, by dostarczać swoim klientom niezmienne i rzetelne usługi najwyższej jakości.

·         Zarządzanie umowami SLA

Właściwie określony poziom jakości usług podnosi poziom zadowolenia klientów. W SupportCenter Plus  można definiować warunki umów SLA, monitorować ich zgodność oraz tworzyć warianty eskalacji w przypadku niedochowania ustalonych warunków umowy SLA.

·         Katalog produktów

Pracownicy działu wsparcia mają dostęp do listy wszystkich produktów zakupionych przez klienta, co poprawia i przyspiesza obsługę zgłoszenia. Również sami klienci mogą śledzić i zarządzać szczegółowymi informacjami o zakupionych przez siebie towarach.

Korzyści

·         Portal Pomocy

  • Mniej obciążony dział wsparcia
  • Klienci mogą samodzielnie docierać do rozwiązań skracając czas oczekiwania na pomoc
  • Pełna informacja użytkowników o postępie prac nad zgłoszeniem
  • Dostęp do Helpdesk 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu dla każdego klienta
  • Możliwość przeglądania zgłoszeń historycznych przez klientów

· Baza Wiedzy

  • Brak zduplikowanych rozwiązań poprzez zastosowanie centralnego repozytorium
  • Efektywne współdzielenie wiedzy przyczynia się do poprawy produktywności
  • Klienci otrzymują dostęp do zwięzłych odpowiedzi bez względu na to czy podjęto już działania zmierzające do rozwiązania zgłoszenia
  • Szybsze rozwiązanie już przy pierwszym telefonie
  • Klienci mają dostęp do rozwiązań przez 24 godziny na dobrę, z dowolnej przeglądarki internetowej
  • Redukcja obciążenia pracą działu helpdesk

· Zarządzanie Kontem i Kontaktem

  • Zapewnienie ciągłego wglądu w system pomocy o każdej porze i z każdego miejsca
  • Podniesienie poziomów wydajności oraz obsługi klientów przy pomocy dodatkowych informacji o kliencie zamieszczonych w systemie.
  • Potwierdzanie autentyczności klienta oraz weryfikacja dostępu do pomocy technicznej
  • Zapewnienie szczególnych warunków pomocy klientowi na podstawie historii wszystkich jego zgłoszeń
  • Śledzenie obsługi klienta w czasie, a na tej podstawie trafne propozycje potencjalnych ofert sprzedażowych.

· Zarządzanie umowami SLA

  • Aktywne zarządzanie jakością usług
  • Wyższy poziom zadowolenia klientów poprzez dostarczanie usług zgodnych z jego oczekiwaniami
  • Lepsza komunikacja z klientami, oparta na jasno określonych warunkach współpracy

· Katalog produktów

  • Efektywna kategoryzacja wszystkich produktów sprzedanych przez przedsiębiorstwo
  • Bardziej efektywne śledzenie produktów poprzez zastosowanie mocno konfigurowalnego mechanizmu zarządzania produktami
  • Poprawa zadowolenia klienta poprzez dostarczanie usług zgodnych z jego oczekiwaniami.