Poczta głosowa z funkcją Unified Messaging
Po latach zastoju technologia komunikacyjna zaczęła się błyskawicznie zmieniać. Coraz większa liczba firm ma problem z udostępnieniem pracownikom zdalnym wydajniejszych sposobów zarządzania pocztą głosową. Administratorzy IT muszą zapewniać dostęp do różnych kanałów komunikacji w bezpieczny sposób i przy użyciu znanego użytkownikom interfejsu, by pozwolić na zwiększenie wydajności pracy i na redukcję nakładów pracy związanych z zarządzaniem.
Exchange Server 2010 umożliwia spełnienie tych potrzeb i obniżenie kosztów dzięki konsolidacji wiadomości e-mail i wiadomości głosowych w ramach jednej skrzynki odbiorczej. Pozwala to na większą wydajność pracy i zapewnia znaczny wzrost elastyczności w stosunku do standardowych systemów poczty głosowej. Funkcja Unified Messaging pozwala użytkownikom na uzyskiwanie dostępu w nowy sposób — przy użyciu telefonu, komputera lub urządzenia przenośnego.